Tisdag

Publicerat: 2014-03-18 / 14:06:37 | Kategori: Allmänt
Gud va dålig jag är på uppdatering här...men ibland blir det så med allt som måste göras. Helgen va superbra med myskväll hos Lisa i fredags sen tentafest med klassen på lördag och en slappedag hela söndagen! Hade superkul ute, längesen jag va ute nu så det va på tiden :)!

Igår mådde jag riktigt knepigt.. Huvudvärk från att jag vakna till jag gick och la mig kl 19 (!), sov sedan hela natten och vaknade av klockan 07.15, då är man trött!!

Idag började morgonen skit med att linsen gick sönder i ögat påvägen till skolan vilket innebar 3.5h lektion utan linser/ glasögon samt så var detta mitt sista par så nu får jag gå utan tills på tisdag nästa vecka. Helvetes jävla åhhhh! Så typiskt. Skit. Tagit blodprov idag också för att få reda på vad som är fel med min mage..gluten, laktos, IBS, inflammation i tarmen...? Skönt att äntligen ta tag i det nu efter så många år av magproblem.

Lite bittert inlägg..men kan ju inte vara lätt alltid, eller;)?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0