Tentastress...

Publicerat: 2014-03-10 / 18:06:22 | Kategori: Allmänt
Får ursäkta för väldigt dålig uppdatering här. Förra veckan, helgen som va och denna veckan bestod och består fortfarande av fruktansvärt mycket plugg inför kemitentan som vi har snart...Gud va nervös jag är. Vill så himla gärna få godkänt så jag kan checka av detta och inte behöva tänka på omtenta. Aja jag vet ialla fall att jag nu verkligen pluggat och försökt sen får det gå som det går. Håll tummarna för mig!!

När tentan är gjord ska vi ha middag med klassen och sen självklart den obligatoriska tentafesten! Åhhhhh jag vill så himla gärna klara detta!! Haha känn min desperation!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0