Raw Food bollar

Publicerat: 2014-03-02 / 18:52:00 | Kategori: Allmänt
Tagit riktigt långa sovmorgonar denna helgen, kan äntligen sova ut länge nu när jag kan dra för gardinerna så det blir mörkare i rummet. Igår åkte jag in till stan med några vänner och bara strosa runt. Hittade alldeles för mkt fint men motstod shoppingsuget väldigt bra må jag säg! När man precis flyttat in i ny lägenhet så blir man ju lite inredningsskadad eller ah för mig har det inte gått över sen jag flyttade första gången, så himla kul med inredning!!
 
Gårdagens shopping blev en badrumsmatta i perfekt rosa färg (precis sån jag letat efter), ett ljusrosa ljus till badrumshandfatet, en rosa kökskniv (dör va fin den va!) och två nagellack. Dom andra bara skratta åt mig för allt rosa jag vill ha men hey, what to do ;) Rosa är bara för fint!!
 
Bilder på vad jag köpte kommer senare, sålänge får ni se dom otroligt goda raw food bollarna jag gjorde häromdagen.

MInns inte exakta mått men ungefär 7 dadlar, ca 0.25- 0.5 dl mandelmjöl, 2 msk kakao, lite vaniljpulver, någon tesked vatten och sedan rullade i kokos, superenkelt och gott!


Kommentarer
Mikael Wannberg | 2014-03-04 / 10:47:20 |

Ser både fint och gott ut:) Kul att du bor in dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0