Helg!

Publicerat: 2014-03-15 / 10:44:28 | Kategori: Allmänt
Gud va mycket det vart det senaste! Först idag känner jag att jag bara kan slappna av men helt plötsligt känns det för tomt, har ju haft något att göra hela tiden det sista och nu när jag är totalt ledig så känns det knäppt..Aja bara att njuta av dagen, kanske en sväng på stan och gymma sen ikväll blir det tentafest med bästa klassen! Kommer bli grymt!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag får träffa familjen igen! Som jag längtar!! Saknar er massor!

På onsdag är det dags att fixa håret vilket är sjukt behövligt...Ser ut som f*n i håret nu rent ut sagt. Alldeles för solblekt sedan Thailand och sen råttfärgsutväxt på det.. Snyggt👌

Har så mkt inspiration till håret så får hoppas frisören försår hur jag vill ha det :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0