Nystart!

Publicerat: 2014-02-05 / 14:03:37 | Kategori: Allmänt
Ja detta va ju inte igår jag skrev här! Tappade het motivationen att blogga men nu känner jag att jag vill börja igen. Så mycket som hänt i mitt liv det sista, på väldigt kort tid och allt känns så himla kul och rätt!
 
Den 25:e december åkte jag til Thailand för en semester på 3,5 vecka med planer på att börja jobba igen 20/1 men så blev ju inte fallet..Alls! MItt i semestern fick jag antagningsbesked om att börja plugga på dietistprogrammet i Umeå och tvekade inte en sekund utan tackade ja till min plats.
 
Så här är jag nu, nybliven norrlänning påväg mot en spännande och förhoppningsvis rolig framtid. Hoppas det är några av er som vill föja min resa på vägen! Och mamma och pappa, jag lovar att lägga upp massa bilder från Thailand eftersom ni inte fått se några ännu :)!
 
 

Kommentarer
Mikael Wannberg | 2014-02-05 / 20:11:15 |

Ser fram emot detta:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0