Måndag

Publicerat: 2014-02-24 / 12:57:34 | Kategori: Allmänt
Haft en väldigt bra helg! Hade mellomys hos mig i lördags med middag och vin. Tacos till huvudrätt och en riktigt god halloncheescake till efterrätt som jag hittade på linneasskafferi.se, Himmelsk god!
 
Nu sitter jag här och måste verkligen plugga idag..tenta om 2 veckor så nu är det mycket plugg som gäller! Jag ska verkligen klara detta! JAG SKA!
 
Även insett hur bra det hade varit att ha ett extrajobb här uppe upptill studierna, hade vart skönt att få in lite extra slantar nu när man lever på minimum som student...får kolla runt och se om jag hittar nåt intressant och ledigt jobb.
 
Nä nu måste jag fortsätta här med plugget :)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0