Måndag? Tisdag?

Publicerat: 2014-02-25 / 16:36:06 | Kategori: Allmänt
Att hålla koll på dagarna när man är ledig mitt i veckorna är inte alldeles enkelt. Att det är onsdag imorgon känns helt fel för min del eftersom jag va ledig igår men för er som jobbar förstår jag helgen redan är efterlängtad kanske ;)?

CSN idag vilket betyder storhandling och fylla på med massa goda och nyttiga varor! Denna månaden ska jag lära mig att handla smart! Laga matlådor för en vecka har aldrig riktigt varit min grej men det får det bli ändring på!

Fick inhandlat två måsten till köket som jag saknat: ett rivjärn och en stavmixer! Lyckan att äntligen kunna göra smoothies! Saknat det!

Tränat crossfit idag med Lisa, anar en liten streckning i bröstmuskeln..hoppas jag bara tog ut mig till max och att det är trötthet...attans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0