Lördag!

Publicerat: 2014-02-22 / 08:59:44 | Kategori: Allmänt
Godmorgon!
 
Vaknade av mig själv kl 07.50 (när hände det en lördag senast?), svårt att sova länge utan persienner när det blir ljust på morgonen. Har inte riktigt bestämt mig ännu om det är bra eller dåligt, man hinner ju så mkt mer när man går upp i tid men å andra sidan är det ju sååååå skönt att få sova länge! Aja idag så va det i alla fall bara positivt att vakna tidigt för kl 10 ska jag på "Pilates - Reformer" helt nytt för mig och det är pilates fast i mindre grupp på 8 personer där man får mer personlig hjälp och träning med instruktören. Återkommer hur det gick :)
 
Nu sitter jag och äter lite frukost, havregrynsgröt, ägg och massa frukt! Perfekt start på dagen!
 
 

Kommentarer
Mami | 2014-02-22 / 20:49:49 |

Vilken god frukost du har gjort , en riktig Anna frukost 👍


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0