Kaos

Publicerat: 2014-02-13 / 15:59:54 | Kategori: Allmänt
Kaos va mkt grejer jag har...packade iordning allt i mitt kära "flickrum" (kul anna kul..) och körde hem det till min kompis lägenhet i stan. Känns mkt enklare att flytta det ifrån stan till min nya lägenhet som jag äntligen får imorgon!!!

Så igår blev det packning, matlagning, träning, fika och massa plugg. Effektiv dag! Idag har det vart träning, skola och massa shopping till nya lägenheten (bilder kommer när jag fått packat upp allt) och nu ligger jag i Lisas soffa, helt totalt utslagen av trötthet...

Det Bästa med allt är att jag får min nya. stora, underbara säng hemlevererad imån, hur najs ;)!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0