Inläsningsdag.

Publicerat: 2014-02-20 / 12:11:31 | Kategori: Allmänt
Idag fick vi en lektion flyttad vilket betyder ledig dag eller nej, inläsningsdag!! Pugg plugg plugg men känner sån motivation till allt just nu så nu ska här pluggas! Vaknade tidigt imorse utan klocka, antar det är för att jag inte fått några persienner ännu. Så blev frukost på sängen imorse (standard nuför tiden) och lite sex and the city på det. Kände dock att det var dags för lite plugg nu! Måste börja lära mig att kunna plugga hemma! Svårt men det ska allt gå!
 
Vet jag inte vart en baddare på att uppdatera här nu men flyttat och flängt så mycket så har knappt hunnit andas och njuta av att jag är klar med flytten, äntligen!
 
Och bättre sent än aldrig, här kommer första bildregnet från thailandsresan, enjoy!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0