2012-01-16

Publicerat: 2012-01-16 / 19:50:45 | Kategori: Allmänt

Då va det måndag igen! Många klagar och åmar sig varje måndag "åh nu är det måndag igen, fy" men varför? Såklart, ställer man sig in på att måndag är den tråkigare och jobbigaste dagen i veckan, tro f*n att den blir det då! Sluta klaga och ta vara på dagen istället, gör nåt kul av den. Själv gillar jag måndagar. Skönt efter helgen att få lite rutiner igen. Det mår jag bra utav!

Och för att fortsätta lite jobb snack, jag har fått nytt jobb fast på samma företag, hur glad är inte jag på en skala! Detta ska bli så himla roligt och spännande, älskar att lära mig nya saker och få lite nya utmaningar vilket detta absolut är. Man måste våga här i livet, våga ta vara på de möjligheter som dyker upp, då kommer man långt det är jag övertygad om! Så nu ska jag fortsätta njuta av denna underbara måndag och jag hoppas ni gör detsamma!



<3


Kommentarer
Mamma | 2012-02-12 / 15:12:51 |

Jag håller med måndagar är inte alltid tråkiga , jag ser det som en utmaning att göra ännu bättre ifrån sig / allting kan bli bättre än föregående vecka . MEn man måste ha tråkigt för att uppskatta stunder som är roliga :)

alexandra | 2012-03-07 / 23:11:56 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

helt rätt gumman! och så himla kul med din nya tjänst :D du får ta tag i bloggandet igen så lovar jag att vara en trogen läsare <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0