Ricinojla!

Publicerat: 2011-10-20 / 18:53:21 | Kategori: Allmänt

Har just nu en "inpackning" i håret eller för hårbotten rättare sagt. Och inte vilken inpackning som helst nej jag kör just nu på kuren med recinplja som jag masserar in i hårbotten 2 gången per vecka. Det ska tydligen stimulera hårsäckarna så att håret växer snabbare och blir friskare. Om det fungerar vet jag ej det enda jag vet är att jag ska hålla det borta från munnen!!

Vissa av er känner säkert till recinolja av andra orsaker och jag antar att det kanske är den vanligaste orsaken:

  • Ricinoljan har länge varit ett allmänt använt laxermedel, som i dos av 1-2 matskedar i regel efter några timmar ger en säker avförande verkan. Internationellt är ricinoljan fortfarande i betydande användning som laxermedel
  • Man vet inte riktigt varför ricinolja tros sätta igång förlossningen, men det kan ha att göra med att det stimulerar magen och därför livmodern. Man kan få kraftig diarré och bli illamående av ricinolja.

Och som jag hittade att någon har citerat ricinolja:
"Igår kände jag mig uppsvälld, så jag provade en ny variant på tarmrening, nämligen 30 ml (2 msk) ricinolja. Två timmar efter att jag intagit oljan började det hända saker. Ojojoj.

Ett toalettbesök senare var jag 9 hekto lättare."

Man får säga vad man vill, och som ni märker använda den till vad man vill, jag hoppas min metod fungerar!


Kommentarer
penis | 2011-11-30 / 19:10:32 | http://lienis.blogg.se/

funkade det? sitter nämligen också med ricinolja i håret nu haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0