Nytt!

Publicerat: 2011-10-15 / 11:17:47 | Kategori: Allmänt
Att vakna upp en morgon, utvilad, lycklig och känna känslan av att detta kommer att bli en så jävla bra dag, den känslan har jag idag! En grymt god frukost och nya ELLE som kom igår, kan denna dagen starta bättre?

Just idag känner jag en speciell känsla, drömmar om framtiden, viljan att göra, viljan att våga! Jag vill, jag ska och jag vågar! Mina drömmar är inte små och de är inte framförallt inte omöjliga. Just idag känner jag mig lite oövervinnerlig! Förstår ni hur jag menar?

Nu ska jag ta min hund på en promenad, göra en hårinpackning, åka en vända till stan sen sätta på mig riktigt snygga kläder och mitt nya, förövrigt helt sjukt snygga, mörkröda läppstift och bara känna mig sådär snygg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0