fint på bordet!

Publicerat: 2011-10-17 / 12:12:31 | Kategori: Allmänt
Fick precis denna fina blomman till mitt skrivbord. Kunde ju hoppas att det var ifrån någon snygg beundrare men nej det va bara att jag hade turen att städerskan kände för att placera den här. MEN vad gör det, inte alltid man har en fin blomma på sitt skrivbord som man inte behöver oroa sig över dess överlevnad, det sköter vaktis! Observera att jag hade hand om vattningen av blommorna på kontoret när vaktis va på semester. 50 %  ac blommorna dog....! Och på tal om rinnande vatten skulle jag härmed vilja be gud sluta rikta strålen mot kreta och rikta den hit eller vart fasiken som helst, tycker mamma och pappa ska få strålande sol resten av veckan! Jag får alltid som jag vill så, nu ska det vara fixat!                                                                                                                                                               

Kommentarer
alexandra | 2011-10-17 / 12:25:13 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

BABE!

Jag ÄLSKAR att du börjat blogga igen! Fortsätt med det :) Jag vill träffa dig snart, har lite saker att berätta faktiskt, och jag saknar dig <3

Pappa | 2011-10-17 / 20:11:53 |

Du e la för go:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0