en stund för mig själv!

Publicerat: 2011-10-19 / 21:12:33 | Kategori: Allmänt
Ibland är det bara så underbart att vara för sig själv, inte tänka, bara vara. Jag har en sån kväll ikväll. Nu ska jag snart upp och gosa ner mig i tillsammans med lilla elsi (som jag för övrigt råkade sparka ur sängen häromdagen....FÖRLÅT!). Jag fjärskar lite för henne nu och hon verkar ha glömt vad som hände, opps!
Lyxade till min kväll lite extra idag, blev lax i ugn med fetaost och zuccini samt en god sallad med avocado och soltorkade tomater och en citronsås till det! Smarrigt!! Sen blev det en liten kopp kaffe och 2 macarons som jag köpt i undersöknings syfte! Tänkte ge mig på att baka sånna imån eventuellt men hade ingen aning hur de smakar och det måste jag ju veta så att det blir rätt!

Hade jättefina bilder att visa er på lillan och mina macarons men min mobil strejkar så bilderna får vänta...

Förresten...ska jag falla för grupptrycket och skaffa mig en iphone i december??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0