Disco dancer!

Publicerat: 2011-10-16 / 12:48:26 | Kategori: Allmänt

Gårdagen började på inflyttningsfest hos Coffe och Sofie med massa trevligt folk. Jag och Malin körde på one night with redbull! Vit månad it is och det går super! Inte en droppe har fått slinka ner på 1 månad nu och vi kör på oktober ut. Kanske trenden fortsätter efter det, jag menar jag kan ha Jävligt kul utan alkohol, gårdagen ett bevis på det och sen mår man ju som man förtjänar en dag som denna, Jäkligt bra!

Like like! Jag tror inte jag ska göra ett dugg idag, max åka till coop och köpa mig ben & jerrys som jag inte ätit på 1 år, minst (!), och som jag fått lite cravings för det senaste! Sen ska jag dreggla över Channing tautum ett tag till. Letade efter en man som honom på Oscars igår men det fanns ingen...ack då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0