20 års fest!

Publicerat: 2011-10-30 / 12:56:46 | Kategori: Allmänt

Igår blev det 20 års fest för Olivia som fyllde år! Det bjöds på massa med god mat som hon lagat, good work där olli!! Och så va Kajsa hemma på besök, så kul att träffa henne igen :)!! Hade iaf en jättetrevlig kväll hos Olivia, dock va väl oscars kanske inte roligast igår..
Va rätt jobbigt, folk va utklädda till allt möjligt men värst av allt va de personer som hade mask/ va utklädda så man inte såg vem det va. Störigt när man inte har koll ;)!

Jag har färgat håret brunt för andra gången i mitt liv och det blev precis så som jag ville ha det men vet ni vad...jag är verkligen inte den mörkhåriga personen så jag har redan bokat in en ny tid så jag ska göra det blont igen. Haha jag vet helt hopplös...men jag känner mig själv så väl så jag visste nästan redan innan att det skulle bli såhär...veliga unge! Jag är en sån person som, när jag vill ha/ göra något så vill jag göra det nu, helst inom loppet av 10 minuter vilket kan vara grymt jobbigt!! Tillexempel nu så kan jag ju knappt sitta still innan jag får gjort det där frisörbesöket igen...gaah!

Idag blir det sponsormiddag till wic med mallan brallan innan matchen som börjar 4. Trevligt :)!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0