Vår!

Publicerat: 2011-03-16 / 17:18:57 | Kategori: Allmänt

Min dag har varit helt perfekt! Jag har haft en helt underbar vecka här hemma och det kommer kännas riktigt jobbigt att åka tillbaka imån. Jag vill inte åka, jag vill stanna här! Här är mitt liv!

Jag tog en rejäl sovmorgon idag med lilla elsi, eller ah jag tror jag råkade sparka henne ur sängen efter ett tag (som vanligt) haha, stackare! Sen åkte jag jag till stan för att träffa söta olivia! Blev en fika på mignon och ta igen massor! Efter det lite shopping på kicks och sen gick jag och överraskade Hanna på jobbet när hon slutade. Blev en kaffe till sen en promenad runt fästningen med hanna och claudio.

Så dagen har varit hur mysig som helst!! Kan ingen låsa in mig i garderoben typ så jag slipper åka tillbaka? Snälla?

Glömde såklart kameran så fick ta hannas bilder :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0