Underbara dag!

Publicerat: 2011-03-29 / 16:54:33 | Kategori: Allmänt

Alltså är det någon mer som känner av att vi ställt fram klockan?? Haha mitt huvud har inte hängt med för jag kan inte somna på kvällarna, nåt fuffens är det iaf! Jaja, vaknade iaf vid 10 idag, åt värsta goda frukosten och vet ni vad jag gjorde sen tills nu? Suttit i solen på altanen i linne och bara njuuuuuuutit! Helt underbart väder! Årets första fräknar är här och jag är helt i extas! Wiiiii! Kan ingen påminna mig om det när jag om typ 3 månader kommer klaga på att jag ser ut som en prickikorv i ansiktet? ;)

Har målat naglarna med och klickat hem lite kläder från internet för andra gången i mitt liv! Haha! Alltid varit lite tveksam till den där internet shoppingen så köper alltid i butik men nu är det dags att prova igen efter 5 års tid haha! Hoppas det blir bra! :)

Här har jag suttit hela dagen:



alltså hur snyggt!!??



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0