Tisdag!

Publicerat: 2011-03-08 / 23:12:01 | Kategori: Allmänt

Jag som inte har så mkt kul att skriva här borta för tillfället tänkte idag göra ett litet inlägg men tror ni inte allt bara stängs ner helt plötsligt!? Åh! Jaja så kan det gå!

Har nedräkning här borta till den efterlängtade helgen! Snart, snart, snart! Ni anar inte vad jag längtar hem till vårt hus, min familj, gosa tills elsa tröttnar på mig ännu mer, äta fläskfilé (?), sova i min säng, köra bil och äntligen få träffa iaf några utav mina underbara vänner igen! Som jag längtat! Åh va glad jag är!

Om man bortser från min hemlängtan så har jag för tillfället  inte mkt annat att berätta. Köpte ett par jeansshorts och ett linne igår som kommer bli killing till sommaren ;). Sjukt snyggt! En kille kom in på jobbet idag och sa: "Jag har ett par svarta byxor, visa ett par skor som jag kan ha till. Jag ska jobba i en bar". Typ så sa han. Då skulle jag, alltså världens mest beslutsångestmänniska, välja ett par skor åt en söt, ja han va as söt (!), kille. Shit han måste tyckt jag va lite virrig. Men jag tog ett par som jag tycker är snajsiga och han köpte de. Puh, jag svettades nästan där ett tag. Fel branch för mig? Anna, anna, anna...



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0