Tisdag!

Publicerat: 2011-03-22 / 11:35:21 | Kategori: Allmänt
God morgon!
Är fortfarande inte riktigt frisk eller näsan är helt täppt och jag blir fortfarande sådär yr. Känns inte jättebra men jag har inte ont i halsen längre så det är skönt! Så då borde man väl kunna träna? Åh denna överskottsenergi!!!

När jag skulle använda min data idag så märkte jag att laddaren inte såg helt okej ut och den blixtrade lite haha så den vågar man inte använda mer! Så nu måste jag köpa en ny sladd som tydligen jag hört kostar typ 800!? Inte okej utgift!

Inte för att mina uppdateringar vart as bra det senaste men nu vet ni varför jag inte är kontaktbar genom datan, förutom nu när jag lånar coffes då ;). Jag som skulle köpa jenas idag...hmm jeans eller laddare till datan? Prioritering haha!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0