Tisdag

Publicerat: 2011-03-15 / 13:34:35 | Kategori: Allmänt

Okej nu får jag lägga av med de här dåliga uppdateringarna! Inte okej! Kom ju hem i lördags och då va det raka vägen till frisören som gällde så nu är jag fin och fräsch i håret igen! Sen blev det en sjukt god lunch på grappa med mamma, pappa, coffe och sofie. Mycket god mat! På kvällen sen så blev det utgång med Hanna och Alexandra och jag hade såå himla kul! En helt perfekt kväll!

Dagarna efter det har vart lugna, bara njutit av att vara hemma. Igår blev det en mysig lunch på stan med hanna också och idag blir det dubbelfika haha. Så nu ska jag dra på mig lite kläder och sen dra på skinnjackan för ja det är VÅÅÅÅÅÅR ute idag!!! Underbart!

Åh, det går inte att ladda upp några bilder!!! Typiskt! Jaja då blir det ett bildbomb-inlägg nästa då ;)!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0