Hem.

Publicerat: 2011-03-26 / 23:32:29 | Kategori: Allmänt

Jag har haft en sån skitdag så den går inte ens att beskriva. Det kommer alltid finnas människor som kommer försöka trycka ner dig och inte kommer behandla en med respekt och det är en sak som följer med i livet. Det går inte att komma undan, tyvärr! Lite kan man leva med men idag har den gränsen överstigit nåt extremt! Jag hatar att bråka och är ofta kanske lite för snäll vilket gör att jag inte säger ifrån i alla lägen då jag kanske borde sagt nåt. Nu i efterhand är jag, på ett sätt, glad att jag va tyst och behöll lugnet men å andra sidan finns det ingen som ska behöva ta så mycket skit som jag fått göra idag. Fy fan säger jag bara! En person som får mig att må så dåligt att gråten sitter i halsen en hel dag vill jag inte ha i min närhet. Nu ska jag hem. Finns inget att diskutera!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0