Helg!

Publicerat: 2011-03-20 / 15:26:37 | Kategori: Allmänt

Tänkte skriva god morgon men kollade klockan och kanske inte läge att skriva det när klockan snart är halv 4? Jag vaknade iaf vid halv 1 och tvingade mig själv att gå upp, lovar jag kunde sovit mkt längre! Jag är jätteförkyld och hängig. Jag hade nog feber igår för jag totalt kokade på jobbet trots att jag knaprade ipren som aldrig förr! Efter jobbet blev det iaf mat och mys med coffe, maria, simon och jarle hos jarle. Kollade Knight and day och för er som inte sett den, SE DEN! Grym va den!

Aja nu sitter jag här, häver te som aldrig förr och är less på att vara sjuk...Jag hinner inte med att vara sjuk nu! Jobb 6 dagar i rad väntar och massa träning men men det går ju inte nu :/. Får bli att vila ut och sen hoppas på det bästa imån!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0