Fredag!

Publicerat: 2011-03-11 / 10:27:21 | Kategori: Allmänt
Åh äntligen fredag! 4 timmar med jobb kvar sen ledig 1 vecka. Gööööööööött!!

Och hur är vädret hemma? Här är det snöstorm typ! Fan! Jag som gick i skinnjacka och converse för någon dag sen sen helt plötsligt måste jag ha vinterjacka, mössa och vantar? Tusan! Såhär ser det ut hos mig just nu! Och en annan fråga; Någon som fått en valk av att äta kiwi? Haha det har nämligen hänt mig. Fattade inte först vart den kom från men tydligen håller jag skeden på nåt konstigt sätt när jag äter kiwi så har fått en valk på långfingret! Haha!! Det händer bara mig :P!





Jag vet lite äcklig bild men hallå, ofta jag får en valk där??

Nu blir det snart in till centret och spela squash match sen ett hårt pass på gymmet så jag räknar med en riktigt skön träningsvärk imån! Har redan sagt till pt:n att jag vill ha riktigt mycket träningsvärk så jag får väl se hur det kommer gå ;)

<3

Kommentarer
Mamma | 2011-03-11 / 13:53:55 |

Haha han kommer köra slut på dig , akta ryggen bara så du inte blir för stark i ryggen och svag mage då blir du sneee :) här har oxå snöat en del men nästa vecka ska det bli lite varmare kan bli upp emot 10+ grader sa dom. Hoppas på det kram längtar tills du kommer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0