Fredag!

Publicerat: 2011-03-18 / 23:07:21 | Kategori: Allmänt

Det känns som måndag idag, helt sjukt! Känns helt fel på något sätt att det är fredag! Jaja inte ska man väl klaga. Något jag dock kan klaga på är min hals. Vaknade upp med ont i halsen i morse men tänkte det va nog bara nån "morgon sak" så jag gick och tränade och sedan iväg till jobbet men nej, det blir bara värre och värre. Och imorgon är det jobb HELA dagen. Vet seriöst inte hur jag ska klara en hel dag på jobbet imorgon om jag mår såhär. Huvudet är helt tungt och jag känner mig alldeles yr! Jag vill bara krypa ner i sängen med en kopp varmt te och må bra igen. Yes, nu gör jag det, minus att dricka te då. Då kan man ju inte sova utan att behöva kissa stup i kvarten!

Såhär bra vill jag må nu!



Lycka fångad på bild!

<3


Kommentarer
alexandra | 2011-03-19 / 12:33:20 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

jag älskar er så jävla mycket, ni är underbara! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0