Dålig uppdatering?

Publicerat: 2011-03-04 / 22:25:55 | Kategori: Allmänt

Ah det kan man väl verkligen kalla det! Jag har jobbat massa denna veckan och verkligen inte haft något kul att berätta. Kanske inte har det nu heller eller jo en sak: Om 1 vecka komemr jag heeeeeeeem :D! Så den 12e mars blir varberg ingen säker plats! 12e mars, lägg det på minnet!

Har iaf äntligen fått köpt mig en väska! Hur nöjd som helst är jag! Den är verkligen "jag"! Även köpt nya brillor så nu är det bara vanliga glasögon som fattas ;).




Minen tillägnas min kära mamma ;) haha va bara tvungen :D!

<3


Kommentarer
Anonym | 2011-03-05 / 17:51:24 | http://simoneannapettersson.blogg.se/

aaamen ;( veckan efter skulle du komma! ;(

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0