torsdag

Publicerat: 2011-01-06 / 12:37:41 | Kategori: Allmänt

God morgon! Jag vet klockan är halv 1 men jag kan då meddela att jag varit uppe sen typ 20 över 11. Första gången sen jag kom tillbaka som jag sovit mindre än 12 timmar. En som inte är lika pigg är min bror som fortfarande ligger och sover. Är det min tur att mobba honom nu när han sover längre än mig för första gången här ;)? Gjort kaffe och smoothie till brodern så nu får han snart vakna! COFFFEEEE??????

Idag blir det som sagt jobb 4-8, ska bli kul :)! Vet ni vad? Jag vill verkligen ha en kalender nu! Alltså det verkar så kul att ha så känner man sig lite upptagen med haha! Nu när jag börjat jobba inbillar jag mig att jag faktiskt behöver en. Låter ju skitlöjligt men jag är sån som gillar sånt, ett tag iaf sen tröttnar jag och tappar bort den (peppar, peppar) men men det är kul så länge det varar :D. Så nästa investering blir en kalender, eventuellt efter jag investerat i en sex and the city box ;). Prioritering lixom...



                                    V.S




<3


Kommentarer
Mamma | 2011-01-06 / 18:43:28 |

Haha du fick ju en almanacka av mig men den glömde du hemma , den får du gratis haha altsa spara till "sex and the city" istället . Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0