torsdag

Publicerat: 2011-01-27 / 10:37:18 | Kategori: Allmänt

För första gången på länge kan jag väl nu med gott samvete säga "God morgon"! Vaknade redan tjugo över 9 idag så vart uppe ett tag redan. Igår vaknade jag innan klockan ringde vilket va runt kvart i 8. Jag gillar vart det här är påväg! Men vet ni vad? Jag drömde om toapapper inatt. Haha inte okej! Jag vill drömma om snygga män, ännu snyggare män shopping, pengar och sånt, inte toapapper!?

Idag blir det jobb 2-8 så dagen har inte mycket mer att erbjuda. Tänkte kanske gått och tränat en stund innan jobbet men får se, en promenad i det fina vädret istället kanske :). Just nu är jag mest sugen på att titta matchen mellan Djokovic och Federer. Synd bara att man inte kan klistra på Verdascos ansikte. Då hade det hela blivit sååå mycket mer intressant ;).

Tack och adjö!



MMMM, my man!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0