Tillbaka

Publicerat: 2011-01-23 / 20:01:08 | Kategori: Allmänt
Då är vi tillbaka i Norge. Blandade känslor måste jag erkänna. Det betyder så mycket för mig att vi kunde åka hem denna helgen!

Som sagt har jag bara umgåtts med familjen denna helgen. Gick på stan en sväng med mamma i lördags, fick en riktigt fin kavaj av henne som hon hittade på rean. Satt helt perfekt! Sen gick vi och provade lite glasögon. Känner att det är en hög prioritet på saker som bara måste investeras i för min del. Och ja, glasögon är en investering, en dyr sådan. Shit alltså, det är ju inte så att man kan byta ut dom hur som helst heller. Kostar ju skjortan! Jäkla synfel alltså ;P. Ur vägen, blind höna kommer gående!

Nu ska jag gå och laga lite mat. Hungrig kvinna! Sen ska jag bums i säng. Väldigt, väldigt trött!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0