Söndag

Publicerat: 2011-01-30 / 11:57:44 | Kategori: Allmänt

Hallå där! Blev inget bloggande igår, jobbade till 4 sen blev det hem och kolla film, fixa naglarna och följa facebook-trenden nämligen laga tacopaj! Som förövrigt kan ha varit den godaste pajen jag ätit i hela mitt liv! Såå god!

Idag blir det inte mycket action. Kollar just nu finalen i australian open sen blir det till att skriva klart mitt CV. Ska ha ett grymt CV denna gången och jag är på god väg ;). När jag jämför de nya med det gamla kan jag inte fatta hur jag kunde ge ut det gamla, helt värdelöst! Anna lilla...

Vad hände precis? Min bror som inte tränat på år och dar sa just: "Nej, nu ska jag gå och göra lite armhävningar!"
Sedan går han iväg, gör armhävningar och kommer tillbaka. Nu blir det situps! Detta ska han tydligen göra varje dag nu säger han? Det där ska bli spännande haha! Framförallt sätter jag 20 spänn på att han kommer ha världens träningsvärk imån! Haha! Någon som sätter emot ;)?


Sen blev det snacks i form av egenrostade linfrön! Supergott och nyttigt med!




Och en snabbfix av naglarna. Mina naglar blir så svaga när jag inte har nagellack så va tvungen att lägga på nåt. Dock va fantasin i botten så fick bli en "bara-för-att"-målning denna gång ;). Har inte den färge på nagellack som jag vill ha så måste köpa det när lönen kommer :).



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0