Som jag sa...

Publicerat: 2011-01-26 / 22:11:00 | Kategori: Allmänt

...det är toarullens dag idag, inget tvivel om det! Helt sjukt, jag skojar inte!

Okej jag ser rätt mkt människor passera varje dag och helt enkelt, här finns det 4 typer av människor:
- Galna toarullesköpare.
- Gravida, ja det är typ mode här i norge?
- Cola drickande, tror inte folket hittar till vatten kranen här.
- "Pizzabakaren-ätare", typ innestället på restauranger?

Nu väntar jag bara på att få se en gravid coladrickandes kvinna med en vagn full av toarullar stå och beställa pizza hos pizzabakaren. Snart, det är jag säker på.

För övrigt har jag ont i fötterna efter att ha stått hela dagen men får stå ut 2 dagar till sen är det vila fossingarna. Blev som sagt träning idag med, bodypump stod på schemat. Pump it! nej nu ska jag titta vidare på "en man och fyra kvinnor". Spännande, spännande..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0