Onsdag!

Publicerat: 2011-01-05 / 14:06:51 | Kategori: Allmänt
Jobbet igår gick väldigt bra :)! Lärde mig massa men har massor kvar att lära. Är mer att lära än man tror för att jobba i butik faktiskt. Aja men bra gick det och nästa jobbpass är imorgon :). Jobbar fredag och lördag med så det är bra. Bussen igår krånglade så fick stå och vänta i 30 min på nästa buss. Åh dessa bussar alltså, aldrig i tid! Sen på hemvägen tog jag bussen 23.13 den skulle vara framme typ 23.30 där jag skulle hoppa av för att byta buss som skulle komma 23.33 (hänger ni med?) men självklart körde bussjä*eln fel så jag hoppade av 23.33 och när kom bussen? Jo 23.34! Haha snacka om tur där lite ja! Annars hade jag fått vänta till 00.03. Inte det roligaste!

Idag ska jag in och fixa busskort och handla mat. Vårt kylskåp ekar TOMT! Bra bantninskur där ;) haha SKOJA! Nej nu måste jag göra mig iordning lite. Här fåt ni några bilder från nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0