Onsdag

Publicerat: 2011-01-19 / 12:39:02 | Kategori: Allmänt

God morgon/middag!
Jag har faktiskt varit vaken rätt länge redan. Dock kunde jag inte somna förrän 3 inatt så jag ställde klockan så jag inte skulle sova för länge. Så halv 11 va jag uppe och gjorde frukost till oss. Idag blir det jobb 4-8 sen hem till den kära sex and the city boxen. Helt beroende. Åh jag vill med gå på dejter, alltså sånna riktiga dejter som är i serien ;). Så tänker jag köpa cocktailglas så jag kan göra massa cosmopolitans plus att jag planerar min framtida resa till new york. Jag SKA dit!

Aja så länge så får jag drömma mig vidare till seriens värld. Bye bye!

Ny manikyr med, vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0