Nervöst!

Publicerat: 2011-01-04 / 12:39:08 | Kategori: Allmänt
Idag är första dagen på mitt nya jobb. Jag börjar klockan 3 så inte jättelångt kvar! Nervositeten har gått upp och ner och jag kunde inte somna igår för jag låg och funderade på olika scenarier som kunde hända och massa sån strunt. Onödigt! Nu är jag i en fas där jag inte vet om jag är nervös eller inte. Jobbigt, jobbigt! Men en sak är säker och det är att jag är jäkligt exalterad och glad över att få börja jobba. Det ska bli så skönt så hoppas jag gör bra ifrån mig så dom vill behålla mig ;).

Satte klockan på halv 11 för att gå en liten morgon promme men det regnade ute och jag har inga regnkläder så jag skippade den idén. Det blir nästa inhandlande eller medtagande hemifrån, ett regnställ! Faktiskt behövligt. Nu har jag precis dushat och måste välja kläder och göra mig iordning lite. Bussen går om 1 timma! Hurry, hurry!

Ni får ingen bild idag, inget att lägga upp, men lovar att lägga upp bilder från nyår så fort jag kan :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0