Måndag!

Publicerat: 2011-01-10 / 13:12:35 | Kategori: Allmänt
God morgon folket! Från och med imån är det slut på dessa sovmorgonar! Det går ju inte att gå upp halv 1! Herregud, nu hinner jag inte med nånting innan jobbet för ska åka redan om 1 timma...jag vet jag kan sätta alarmet men coffe hade min telefon på alarm så jag kunde inte idag men imån, då blir det till att sätta klockan!!

Ska fixa ett norskt kontantkort idag innan jobbet och kolla en jättefin kavaj jag sett på H&M. Vill ha! Sen förlorade jag 1 av 10 utmaingar på singstar i lördags som jag hoppats att alexandra inte kom ihåg men fick precis ett sms med en påminnelse ^^. FAAAAAAAAN! Hahaa vill inte, vill inte, vill inte xD!

Ha en bra dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0