kaos...igen...

Publicerat: 2011-01-06 / 21:42:28 | Kategori: Allmänt
Istället för att ta första bussen typ 5 min för att sedan byta tog jag istället en promenad dit bort för att slippa bara stå så länge. Dock visste jag inte hur lång tid det tog att gå dit så gick 40 min innan bussen skulle gå (snöstorm och glashalt är här!) men va framme redan efter 20 min så blev ju att stå och vänta ändå men nu vet jag ju till nästa gång så jag kan gå i rätt tid. Men för att komma till händelsen...Tror ni bussfan va i tid?? NEJ!!! Bussen kom 20 min sent viket betydde Anna blir sen till andra dagen på jobbet! Jävla fan så fick smsa chefen. Enligt min klocka blev jag sen men när jag va framme va deras klocka 2 minuter i och chefen va inte ens där...

Jag är så trött på bussarna här att de aldrig kan komma i tid! Sjukt irriterande! Förstår ju att många åker bil...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0