inspirationsbrist...

Publicerat: 2011-01-13 / 11:32:31 | Kategori: Allmänt

Ja vad har jag gjort de senaste dagarna? Jobbat och tränat, det är väl det enda så har inte så mycket kul att berätta haha. Nej men jobbet går kanon, nu är det bara personnummer, skattekort och norsk bank som behöver fixas sen kan jag känna mig lugn ;P. Ska försöka hinna med det imån innan jobbet.

Åh jag vet inte vad jag ska göra för att hålla mig tills jag har tjänat ihop storkovan så jag kan göra allt jag vill!! Jag är värdelös på att vänta. Vill jag göra/ha nåt så vill jag ha det nu! Och då menar jag DIREKT. Jag är hopplös med sånt, mamma håller med i denna biten, eller ;)?

Nu blir det frukost sen gymmet innan jobbet och ikväll ska jag stirra mig blind på dataskärmen med SATC ;). Nyfixade naglar har jag med.

Blåbärs smoothie, ägg, en kiwi, kaffe och vatten såklart :)! Mumma!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0