hallo

Publicerat: 2011-01-07 / 23:44:10 | Kategori: Allmänt

Denna dagen har verkligen gått snabbt. Herregud alltså! Jobbet gick bra och jag börjar känna mig mer bekväm om ni förstår. Kommer väl ta ett tag att komma in i det helt men det känns bra hittils iaf. Har inte gjort nåt annat idag och imån blir det inte mkt mer att göra än att jobba, åka buss och vänta. Ska vara ensam i butiken imån 10-6 sen har ju Norge det sämsta bussförbindelserna på lördagar...Kul att åka hemifrån 8 på morgonen och komma hem 8 när jag ska jobba 10-6 för att bussförbindelserna är så dåliga. Antar sånt är livet ibland. Nej nu känner jag att jag klagat för mkt det senaste. Får vara slut på det nu.

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0