Hallo.

Publicerat: 2011-01-17 / 23:46:31 | Kategori: Allmänt
Jag vet, inte mycket action här inte för tillfället. Ibland händer det saker i ens liv då allt bara stannar, man vill helst bara krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och bara gråta, vara med sin familj och ha en kram och en tröstande axel max 2 meter bort. Så har jag känt det senaste. Jag har då inte legat i sängen hela dagarna utan försökt hitta på saker, göra sånt som får mig att må bra. Det svåra är att förstå och att acceptera. Jag försöker, hela tiden. Det kommer..

Ville bara få skriva av mig lite. Kände att det behövdes.

Vi hörs snart igen <3

Kommentarer
Anonym | 2011-01-18 / 21:56:23 | http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kämpa på gumman! Tänker på dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0