Gott nytt år!

Publicerat: 2011-01-01 / 15:52:18 | Kategori: Allmänt

Mitt nyårsfirande blev lyckat måste jag säga. Dock såg jag inga raketer, inte ens hörde några smällar och ändå va jag max 100 meter ifrån fyverkerierna vid fästningen. Jag undrar om det va några raketer iår eller om jag bara va döv igår. Taxiresan hem blev ett äventyr både för oss men mest för taxichauffören. Shit han måste trott att jag va lite knasig, jag fulade mig lite mycket. Men är det till en förvåning för någon?

2010 var ett jäkligt bra år! Jag har aldrig rest så mycket som jag gjort det senaste året. Första resan bar av till mallorca, magaluf i 5 veckor, en resa som blev både jävligt lyckad men kanske också jäkligt misslyckad. Herregud vilken resa!

Efter det bar det av till Cypern på studentresa. Så jävla kul vi hade! Helt galet och namnet gymorna blev officiellt. Gymorna 10! Det blev en resa med sol, bad, underbara vänner och lite för mycket alkohol men vilken resa ändå! Oförglömligt!

Så tog vi studenten och sedan var det att packa väskan igen för att spendera kanske mitt livs roligaste sommar i England. Kan ju tycka att levern skulle få lite vila och semester sådär efter cypernresan men england bjöd på mycket galenskaper! Träffade grymma människor, hade en häxa till rumskompis, varje dag va en fredag enligt oss ja jag hade helt enkelt en riktigt kul sommar! Obeskrivligt!

Hem från England, packa upp, va hemma 3 veckor, packa och dra vidare igen. Denna gången till Kreta. Kreta va helt sjukt kul! Sol, bad, underbara människor, riktigt bra rumskompis, massa ledighet och väldigt lite jobb, ännu mer sol och kvällar på atlantis. En av de bästa resorna i mitt liv, helt klart!

Sen kom jag hem, brun och fin, packade upp men stanna hemma? Nej inte Anna inte. Jag packade ur sommarkläderna och drog vidare på nästa äventyr, denna gången var siktet inställt på Stavanger. För mycket ledighet, massa jobbsökande, träning, ja det va väl va den första månaden bjöd på men jag åkte inte ifrån Stavanger tomhänt. nej ett jobb rikare vilket betyder att jag återvänder till "the land of money", redan imorgon faktiskt. Längtar! Nu vill jag tjäna pengar så jag kan dra iväg på nya äventyr till sommaren. 2010 var nog det bästa året i mitt liv hittils och jag är redo för ännu mer äventyr! 2011 kan bli ett bra år, ett riktigt kanon år! Det bestämmer jag nu!

Ja, 2011, bring it on!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0