god kväll!

Publicerat: 2011-01-27 / 22:23:32 | Kategori: Allmänt

Dagen har vart helt okej, jobbat bara och en promenad sen har jag inte hunnit nåt mer. Jobbet gick bra men va så lite folk så det händer inte så mycket :/. Imån blir det jobb igen 4-8 sen äre helg! Har lust att bara ta det lugnt i helgen och så blir det nog med. Försöker övertala coffe att skippa paintballen på lördag och vara hemma med mig istället. Tänkte laga god mat, efterrätt, popcorn och kolla en film. As mys ju! Fast det ska jag nog göra hur som helst ;).

På tal om mat...lagade nyss den sjuka goda maten. Fyllde en laxfilé med en fyllning som bestod av pesto, kvarg, vitlök, rödlök, salt och peppar. Sen la jag broccoli och tomat vid sidan om i formen och la lite vitlök över samt en skiva ost. Sen saltade jag och pepprade bara och in i ugnen. Satan i gatan va gott! Har en bild men hittar inte sladden till kameran för tillfället men rekomenderar verkligen denna lilla rätt! Mumsigt :)!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0