Fy!

Publicerat: 2011-01-03 / 16:50:06 | Kategori: Allmänt
Jag mår kasst! Hostar sönder halsen, näsan rinner konstant och känner mig helt svimmfärdig! Jag orkar inte vara sjuk längre och imorgon börjar jobbet...bra timing det här! Har nyss vart och handlat, inte orkat förrän nu så dagens matintag har vart 2 ägg och ett knäcke. Kan vara en anledning till varför jag är svimmfärdig. Dessutom hade affären SJUKT dåligt utbud av varor idag. Knappt nåt kött alls, ingen fil till frukosten, dåligt med frukt, 1 (!) limpa bröd. Och imorgon hinns det inte handlas nånting för då är jag på jobbet till kl 12 antagligen. Fan då! Vill börja träna med men känns inte som att det är nån bra idé att träna när jag mår såhär...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0