fredagsmys

Publicerat: 2011-01-28 / 23:11:46 | Kategori: Allmänt

Dagen började, ursäkta ordvalet, pissrätt åt helvete! Vaknade av grannen som aldrig verkar sova vid typ 6 då han tydligen kände sig tvungen att rensa ut garaget (?) sen ungen som bor under oss väckte mig vid 7 sen ringde coffes telefon typ 3 gånger vid 9 och sen va det med det. Upp och hoppa, gav upp den där sovmorgonen. Sen skulle jag handla, då funkar inte kortet men som TUR va så stod maria i kön så fick låna pengar av henne. Jävla tur! Sen blev det buss hem och en arg Anna fick lugnat ner sig.

Senare blev det jobb 4-8 och det gick väl bra, mer att göra idag så det va kul :). Imorgon ska jag även jobba lite extra i den lilla butiken så det blir jobb halv 10 till 4 eller 6. och,Och,OCH snart kommer lönen :D! Typ 3 dagar kvar. Helt sinnes vad jag är i behov av min första lön härifrån!

Nej upp vid 7 imån för att ta bussen...sååå god natt hörrni!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0