fredag!

Publicerat: 2011-01-07 / 12:12:28 | Kategori: Allmänt

Gårdagen avslutades med en väldigt rentut sagt piss sur Anna som gick och la sig. Jäklar va irriterad och sur jag va så kände att det va bäst att bara hålla truten, titta på tv och sen gå och lägga mig. Tror alla har sånna dagar ibland men fyfan för dom! Tur att de inte är varje dag ;)!

Idag vaknade jag upp på så mycket bättre humör och när klockan ringde var det dags för en powerwalk i det fina vädret och nu sitter jag här med den sjuka goda smoothien (säger man så haha?)! Mumma! Blir jobb idag 2-8, ska få lära mig den andra butiken idag. Kul :)!

Min hjärna sprängs snart av alla idéer och framtidsdrömmar jag har! Någon dag hoppas jag dessa bli verklighet, ingenting är ju omöjligt!

Bjuder på en sommarbild såhär i vintertid!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0