Back in Norway!

Publicerat: 2011-01-03 / 12:21:56 | Kategori: Allmänt

Resan igår gick väl bra. Pappa körde oss till göteborg sen blev det buss till oslo. Skulle åka med swebus och vet ni vad dom hade gjort? Överbokat bussen. Nu snackar vi inte en "3-pers"-överbokning nej snarare 40 pers! Så dom fick snabbt hyra in en extrabuss så fick vi åka med den istället. Måste nästan säga bra jobbat där till swebus! Vem överbokar med 40 pers? Sen när vi är i Oslo kör busschauffören fel och säger i mikrofonen: Jag körde visst in i fel tunnel och nu hittar jag inte ut. Alla skratta åt han typ så fick passagerare guida honom till bussterminalen. Aja men fram kom vi iaf och sen blev det flyg till Stavanger.

Kan säga att jag sov i princip hela vägen och sen har jag sovit över 12 timmar inatt. Vet inte om det berodde på spänningar och en oro som på något sätt släppte igår. En fruktansvärt hemsk dag men ändå ett avslut och det gäller att tänka att du har det bättre där du är nu. Vi fick många fina minnen tillsammans allihopa och det är det man får försöka komma ihåg. Det är fortfarande svårt att förstå, jag förstått det än. Vila i frid <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0