26 januari 2011

Publicerat: 2011-01-26 / 08:37:38 | Kategori: Allmänt
God morgon! Känner mig verkligen på grymt bra humör! Vaknade innan klockan ringde och va utvilad helt enkelt. Skönt! Sitter just nu och äter lite frukost och kollar Aurstalian open. Vilken morgon ha ;). Idag får jag skjuts av en som jobbar på mitt jobb. Hon åker samma väg som bussen kör så då åker jag med henne istället. Kan vara hemma 40 minuter extra. VÄRT!

Jobbar till 4 idag sen blir det träning ikväll. Kan ju fråga sig om det var toapapprets dag här i Norge igår? ALLA som handlat på coop gick ut med stora lass med toapapper! Nu snackar vi inte 6/10/15 pack nej snarare 50/60/70 pack, MINST! Jag kände min nästan tvungen att gå in och köpa ett två-pack bara för att lixom, men jag gjorde det inte. Ifs det har ju vart löning här för många så då köper de kanske på sig för att inte sitta där i slutet av månaden och får leka indien (Kina?).

Ha en bra dag allihopa!



<3

Kommentarer
alexandra | 2011-01-26 / 17:29:28 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

hahahaha!

"toarulle-dagen" x)



söt är du baby :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0