Torsdag

Publicerat: 2011-02-03 / 12:18:47 | Kategori: Allmänt

God morgon!
Idag va jag en väldigt snäll syster :). Gick upp och överraskade brodern min med smoothie, kaffe och pannkakor till frukost! Misslyckades inte med en enda, inte ens den första ;) lite stolt där ;) hahah! Så nu har jag ätit lite för många pannkakor och nu måste jag göra mig iordning lite för ska in till stan en sväng snart. Nu för tiden har man ju bussar att passa............vad hände där?

Men neeej!!! Nu började det hagla från ingenstans!? Jag tänker trotsa vädret, jag SKA till stan idag!



<3


Kommentarer
Mamma | 2011-02-03 / 14:03:44 |

Det såg gott ut, du är ju värsta kocken asså. Du och pappa får dela på köket då ni kommer hem haha. Hoppas Coffe blir inspirerad oxå kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0