Tisdag!

Publicerat: 2011-02-08 / 12:00:35 | Kategori: Allmänt
Ja asså herregud, här händer det inte mycket för min del. Min kropp är väl idag i stort sätt återhämtad från lördagen tror jag. Alkohol är inget bra, alls! Känns bra att inte festa så mycket längre, jag har lixom förändrats, kalla det vad ni vill, för mig känns det bra ialla fall! Det känns som att jag förändrats en del den senaste tiden på något sätt, vad det är vet jag inte riktigt men något är det.

Nu säger jag inte att lördagen va tråkig, tvärt om, störtkul hade jag men antar det blir roligare om man gör det mer sällan :).

En tjej som blivit magsjuk på jobbet så jag har fått lite extra tider vilket jag självklart tackat ja till. Så denna veckan är det jobb måndag till fredag som gäller. Det kompenserar väl för de ynka 8 timmarna jag jobbar nästa vecka. Nej nu måste jag äta nåt mer innan jag ska promenera bort till bussen. Älskar mina dagliga promenixer! Energiiii!

Vakna upp såhär pigg och glad med den mysigaste vovven, äta frukost på trappan med familjen, plocka blåbär i trädgården (eller äta medan pappa plockan haha, insekter och kryyyp ush!), fika på altanen, göra små utflykter, DET är vad jag längtar efter just nu!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0