The day after the day before!

Publicerat: 2011-02-06 / 11:08:00 | Kategori: Allmänt

Ah asså herregud! Haha det är det enda jag kan säga om gårdagen. Jag sitter här och skrattar högt för mig själv! Då har man haft en intressant kväll kan jag lova!

Ja det där vattnet (?) från skafferiet va lite starkt tror jag och den där konstiga vätskan man inte ska kalla "bärs" i norge slank ner på krogen igår! Tror till och med att jag bjöd, kanske den snyggaste killen jag sätt, på en också!

Gratis inträde, gratis garderob, 4 drinkar under 200 kr, det är bra att vara svensk och lära känna vakten, bartendern och hon i garderoben! Eller ah känna någon som känner dom ;) haha

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0